Good Hope

Halla igen!

Allt ar bra har, valdigt varmt och mulet.. sa forvanta er ingen solbranna. Alla har ar verkligen supertrevliga men det ar saklart en helt annan varld. jag har varit med i skolan tva dagar denna veckan och nasta vecka kommer jag fa jattemycket att gora i skolan, vilket kommer bli utmanande eftersom ungarna dar verkligen testar ens granser..

men vi har massa kul saker inplanerat! det blir nog ingen klattring uppfor kilimanjaro, men det blir mount Meru i stallet! mycket billigare och liknande grej, till och med lite brantare och haftigare stigar en turistvagen uppfor kilimanjaro. det blir forsta eller andra veckan i juli. innan dess ar en safaritur inplanerat sista helgen i juni! det ser jag verkligen fram emot.

annars forsoker jag lara mig nagra nya ord pa swahili varje dag, och har varit inne i staden varje dag med olika vanner och vandrat pa de tranga marknaderna med mycket folk. och sa har vi spelat fotboll och sant med barnen, och nu ska vi precis gora pizza!

sa jag har det ratt sa bra har, ar lite nervos for skolan pa mondag bara, sa hall tummarna for mig!

PS: goodhopeorphanage.org ar stallet jag ar pa om ni vill spana in mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0