you knever know where life will take you..

har haft nagra intensiva dagar med ungarna och haft min klass 3 hela dagarna fran 8 till 3, vilket har varit kul men riktigt utmanande. Har lekt massa lekar och malat och sant, har deckat kl 10 pa kvallen helt slut. Har ocksa lyckats spendera ett antal timmar online och kollat pa olika resor jag kan gora i Afrika. Det blir till Viktoria Fallen! Aker harifran pa mandag och pa tisdag borjar min 11 dagars camping tur tillsammans med tjugo andra backpackers. Kommer resa igenom olika nationalparker och sant, och se olika sma byar och val framme i vic falls hoppas jag aven aka pa river rafting! Det ar det jag ser fram emot allra mest!

Nagra fran Lejonklippan hemma i Lund aker till Sthlm samma helg som jag kommer hem, ska bli sa kul att traffa er dar om nagra veckor! Olov du vet jag saknar dig.

hakuna matata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0