Swimming

Igår hade jag min bästa simning på länge, det känns att träning ger resultat. Det kändes lätt och simmade frisim i 40 min, ca 1500 meter, vilket var riktigt länge sedan jag gjorde! Jag skall verkligen komma iväg och simma oftare i Lund till våren.
 
I tisdags var Rachel och jag på Mall of America, jag hittade bland annat en jättefin klänning till nyår, jeansskjorta och lite annat. Det blir mycket träning och shopping här, men det är riktigt härligt att vara här över jullovet och kunna slappna av och inte ha samma stress som hemma. Igårkväll satt vi framför julgranen och pratade om jultradionen och gamla julminnen, så mysigt att umgås med familjen! Jag uppskattar verkligen att vara här.
 
I morgon väntar mer simning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0