Christmas Shopping

Tillbaka i lyxlivet i USA; familjen har tre bilar så det finns alltid en som jag kan köra, och trots att jag tycker att jag är vuxen nu fick jag lite fickpengar av värdföräldrarna, så det där med att vara vuxen kan nog vänta ett tag till.
 
Rachel och jag åkte till Albertville Outlet igår, perfekt ställe att gå loss och köpa mer kläder än vad som går ner i resväskan. Som tur är har brorsan beställt cykeldelar hit som jag skall skicka vidare till Sverige, kan hända att det kommer ner en och annan tröja där.
 
Ikväll skall Rachel och jag på en musikal; "Catch me if you can", vilket var hennes julklapp från mig. Hon blev såklart väldigt glad och vi båda ser verkligen fram emot ikväll!
 
Nu ska vi strax iväg till Lifetime igen, träning för fjärde gången på fem dagar, riktigt härligt att ha tid att kunna göra så :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0