Malawi

Dag 5 pa min 11 dagars Overland tour fran Dar es Salaam till Victoria Falls! An sa lange har det varit mycket korande men nu ar vi pa en strand vid Lake Malawi och njuter av sol och bad. Det har varit haftigt att kora igenom sa mycket sma byer i bade Tanzania och Malawi, vi har sett massa olika plantage, allt fran bananer, casava, gummitrad, te och kaffe. Har verkligen hamnat i en harlig grupp! Vi ar 16 st, alla fran europa, jag ar yngst men alla ar unga sa vi har valdigt kul ihop. Jag borjar ocksa inse hur mycket som har hant de senaste tva manaderna och hur mycket perspektiv jag fatt. Ar sa glad att jag har tva dagar till i Arusha och se alla ungarna igen, dem saknar jag redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0