Everything

Imorgon börjar jag college.. nervös.. men spännande!

Hela helgen har jag varit med Erika, hon sov över här och idag var vi och åkte skridskor. Sedan hade jag mitt au pair möte och jag gjorde en gosedjurs kanin i rosa hiphop keps som jag ska ge till ett barn på ett barnsjukhus.

Middag med familjen ikväll och slappat framför datorn. Jag har också letat överallt i mitt rum efter min mobil som jag tappade bort igår. Det är en lång historia och jag mår inte så bra över det men det är inte så mycket att göra åt det nu i efterhand.

Nu har jag varit här i mer än tre månader, känns som att det var jättelängesedan jag var "hemma". Det händer mycket hela tiden och man möter ständigt nya utmaningar och svåringheter men man lär sig hantera det också. Och när allt går fel så är det bara att börjar om från scratch. Men men, sånt är livet. Mitt liv har verkligen förändrats de senaste 3 månaderna och det har inte varit en dans på rosor men allting har löst sig och jag är säker på att vad som än händer så finns det en lösning på det med. Kan  ju skratt åt allt som har hänt det senaste, som att jag har kört rakt in i snödrivor, kommit en vecka för tidigt till college. Haha.. lilla hoppsansa från Kerstin kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till imorgon nu Mallan.. ska hålla tummarna för dig att dom andra barnen gillar dig ;p.. Sen får du åka raka vägen hem till mig och berätta :D

2009-01-12 @ 05:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0